Super człowieki : ))

czwartek, 16 sierpnia 2012

Sukienka ♥ Pazurki ♥

Siemka .. Co słychać ? : )
Przepraszam, że wczoraj nic nie dodałam ale jakoś nie miałam żadnego pomysłu na post : P
Zrobiłam sobie tylko gorącą herbatkę i zatonęłam w lekturze ,, Pulpecja " .. Znowu M. Musierowicz : P
Wczoraj ją skończyłam i teraz czytam ,, Dziecko Piątku" .. Na prawdę polecam : ))

Dzisiaj od rana się nie nudzę .. najpierw pojechałam po prezent dla babci na 60 urodziny, ( sama też sb przy okazji kupiłam bluzeczkę .. pokażę Wam ją przy kolejnej stylizacji ) .. Potem porządki na podwórku .. I tak dopiero teraz znalazłam chwilę na napisanie czegoś : ))

Zdjęć pierścionka jednak teraz nie dodam, może później ..  : )
Teraz posłuchajcie super piosenki : )


I jaak się podoba ? : )

Patrzcie jaką fajną sukienkę znalazłam w internecie : P
Ciekawe gdzie i za ile możną taką kupić : ))


I jeszcze sposób na baardzo fajne pazurki : )
Polecam


1 komentarz: