Super człowieki : ))

piątek, 17 sierpnia 2012

200 wyświetleń ♥

HEJA !!
Chciałabym Wam baardzo podziękować , gdyż mamy 200 wyświetleń bloga !! Juhuu : ))
Taak, tak wiem, niektórzy dziennie mają więcej wejsć niż ja w ciągu 5 dni, jednak dla mnie to duży sukces :)
Mamy już 22 obserwatorów i chybaa 45 komentarzy : P
Dzięki, dzięki : )

Mam jeszcze do Was prośbę, jeśli możecie to rozgłoście na swoim blogu link do mojego : ))
Odwdzięczę się tym samym : *

Taak po za tym co u was ?: P
Ja od rana piekę ciasta na 60-tkę baabci : )
Ale jutro będzie impreza .. Hehe : ))

Przepraszam ale nie dam rady dodać dzisiaj żadnej stylizacji .. Problemy z kompem : ((
Ale pokarzę Wam co faajnego znalazłam w internecie : ))

I jaak ? : )

 

8 komentarzy:

  1. Fajne ;* Zapraszam na prolog http://nastolatkazprzypalami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uu fajne , fajne te sówki są słodziuchne ♥ a bransoletki supcio , muszę takich poszukać ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog.! ;)
    Widzę pamiętnikowy. Możesz się zapisać.! ;)
    http://blogi-pamietnikowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń