Super człowieki : ))

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Stojaczek ♥

Hej : )
Dziękuję baardzo za tyle komentarzy w ciągu dwóch godzin od założenia bloga jest ponad 30 wejść, 6 obserwatorów i niecałe 10 komciów. . Naprawdę dziękuję ; P
Widzę że ma sens pisanie bloga ; )
Jeszcze raz dzięki ; )

Dzisiaj za bardzo nie mam co robić : )
Rano posprzątała trochę swój pokój i teraz siedzę przed kompem .. Może po południu zobaczę się jeszcze z Olą .. Ale chyba raczej taak : ))

Pokarzę Wam teraz co ciekawego znalazłam w internecie i sama sobie zrobiłam do pokoju : ))


Potrzebne Wam do tego tylko kilka bransoletek i butelka ; ))
Podoba się  : * ??

3 komentarze:

  1. fajny pomysł na przechowywanie bransoletek, żeby się nie pogubiły :P

    Świetny blog, więc obserwuję.
    Zapraszam też do mnie ;)

    http://merveileuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no oczywiście że się dzisiaj jeszcze zobaczymy nie ma innej opcji oo stojaczek jak już wiesz mam identyczny : ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł ..:D
    Iza

    OdpowiedzUsuń